Аналіз роботи методоб’єднання вчителів гуманітарного циклу
за І семестр 2014/2015 н.р.
Робота методоб’єднання вчителів гуманітарних наук була спрямована на виконання Законів України «Про загальну освіту», «Про освіту», указів президента України, постанов Кабміну України, нормативних документів про освіту, річного плану роботи школи.
Науково методична проблема над якою працював колектив «Інновацій аспекти розвитку пізнавальної діяльності учнів як основної умови формування творчої особистості».
Вчителі під час викладання навчальних предметів гуманітарних наук здійснювали максимальну індивідуалізацію тем навчального програмного матеріалу.
Вся робота була спрямована на реалізацію проблеми школи, впровадження інноваційної технологій. Проходити засідання методоб’єднання згідно плану роботи, проводився відкритий урок з української мови у 8 класі вч. Козак О.М. на тему: « Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення», також відбувся відкритий урок з фізичної культури у 10 класі вч. Макогон М.С. на тему: «Стрибки у довжину та висоту з розбігу та з місця».
Протягом семестру проводилися різноманітні заходи по предметах: предметні тижні ( фізичної культури, світової літератури, української мови та літератури). Участь у різних конкурсах: районних предметних олімпіад, районний конкурс Шевченка (переможець Мисько Катерина 6 клас зайняла ІІІ місце), конкурс Яцика, спортивні змагання. Були подані заявки на участь в конкурсах «Патріот» та «Соняшник».
Впродовж семестру вчителі відвідували семінари, які проводилися районним методичним кабінетом на базі шкіл району.
Голова методоб ’єднання Ніколаєва А.А.
Гуманітарного циклу
Основні напрямки роботи
ШМО 2015-2016 н.р.
1. Продовжити працювати над особистісно-зорієнтованим уроком, інтерактивними технологіями навчання, над формуванням різних компетентностей, проектної культури вчителя;
2. Удосконалювати контрольно-оцінювальну діяльність в процесі навчання;
3. Для усунення недоліків вивчати причини невстигання, створювати ситуації успіху на уроках, індивідуальні та диференційні завдання;
4. Забезпечувати якісний рівень підготовки здібних та талановитих учнів, залючаючи їх до олімпіад, пізнавальних конкурсів, роботи в МАН;
5. Спрямовувати роботу по підвищенню рівня професійної компетентності педагогів шляхом вивчення досягнень науки і передового педагогічного досвіду, через вивчення методів і прийомів особистісно – орієнтованого навчання.
Завдання МО на 2015-2016 н.р.
1. Спрямувати роботу МО на подальшу реалізацію методичної проблеми школи з метою формування всебічно-розвиненої особистості.
2. Постійно інформувати членів МО про вимоги до навчально-виховного процесу шляхом працювання інструктивно-методичних матеріалів.
3. Активізувати роботу вчителів щодо виконання програми «Творча обдарованість», з метою залучення учнів в роботі МАН, участі в олімпіадах, в предметних конкурсах.
4. Постійне ознайомлення з новинками психолого-педагогічної літератури.
5. Заохочування вчителів щодо участі в конкурсах «Ярмарок педагогічних ідей» та «Вчитель року».
6. Вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення професійної компетентності.
Склад методичного об’єднання
№ п/п |
ПІБ вчителя |
Дата народж. |
Освіта |
ВУЗ. Рік закінчення |
посада |
Пед. стаж |
категорія |
1 |
Козак Ольга Миколаївна |
28.09.1963 |
Вища |
2014 Уманський ДПУ ім.Тичини |
Вчитель Укр.мови та літератури |
12 |
ІІ категорія |
2 |
Ніколаєва Альона Анатоліївна |
15.12.1986 |
Вища |
2013 Уманський ДПУ ім.Тичини |
Заступник директора з НВР, вчитель анг.мови |
8 |
ІІ категорія |
3 |
Мисько Олена В’ячеславівна |
28.07.1990 |
Вища |
2012 ДПУ ім. Ушинського |
Вчитель рос.мови та світової літератури |
8 |
Спеціаліст |
|
|||||||
Аналіз роботи методоб’єднання
за 2014-2015
Робота методоб’єднання вчителів гуманітарних наук була спрямована в 2013-2014н.р. на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту, указів президента України, постанов Кабміну України, нормативних документів про освіту, річного плану роботи школи.
Науково методична проблема над якою працював колектив «Інновацій аспекти розвитку пізнавальної діяльності учнів як основної умови формування творчої особистості».
Вчителі під час викладання навчальних предметів гуманітарних наук здійснювали максимальну індивідуалізацію тем навчального програмного матеріалу. Успішно пройшла державна підсумкова атестація в 4,9 класах.
Вся робота була спрямована на реалізацію проблеми школи, впровадження інноваційної технологій. Проходили засідання методоб’
єднання згідно плану роботи, проводилися відкриті уроки, позакласні заходи. Протягом року були проведені предметні тижні за участю учнів всіх класів.
Одним із напрямків роботи є організація роботи зі здібними дітьми. Були проведені шкільні олімпіади, переможці приймали участь у районних олімпіадах.
Впродовж року вчителі відвідували семінари, які проводилися районним методичним кабінетом на базі шкіл району, з метою вивчення передового педагогічного досвіду. Вчителі Козак О.М., Ніколаєва А.А. брали участь в районному конкурсі пед. ідей, які були нагороджені грамотами РВО.
В 2015-2016 н. р. в роботі МО слід звернути увагу на недоліки та прикласти максимум зусиль по їх усуненню.
Тематика засідань 2015-2016 н.р.
Перше засідання (вересень)
1. Обговорення і затвердження роботи методоб’єднання на 2014-2015н.р.
2. Обговорення методичних рекомендацій МОН України щодо вивчення гуманітарних наук у новому навчальному році.
3. Про зміну структури навчального року. Та ущільнення програм згідно Наказу РВО № від 9,09.2014року.
4. Про організацію взаємо відвідування членами МО уроків.
5. Огляд новинок наукової і методичної літератури.
6. Затвердження домашнього завдання членами МО.
Друге засідання (жовтень)
1. Про систему роботи з обдарованими дітьми.
2. Про організацію індивідуальної роботи з обдарованими дітьми.
3. Проведення шкільних олімпіад з гуманітарних наук.
4. Заслуховування та обговорення доповіді вчителя російської мови та світової літератури Мисько О.В. «Викорисьання інформаційних технологій на уроках світової літератури та російської мови».
5. Огляд новинок наукової методичної роботи.
6. Обговорення змін в оформленні класних журналів з гуманітарних наук.
Третє засідання (листопад)
1. Про підготовку переможців до районних олімпіад.
2. Про організацію та проведення шкільних заходів присвячених Дню Української писемності.
3. Про організацію та проведення заходів до «Тижня Української мови в школі».
4. Відвідування та обговорення відкритого уроку з фізичної культури вчителя Макогона М.С. у 10кл. Тема уроку «Стрибки у довжину та висоту з розбігу та з місця».
5. Різне питання.
Четверте засідання (грудень)
1. Підсумки роботи за І семестр навчального року (звіт голови МО Ніколаєвої А.А.)
2. Аналіз проведення шкільних та районних олімпіад.
3. Обговорення та відвідування відкритого уроку вчителя української мови та літератури Козак О.М. Тема уроку «Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення».
4. Різне питання
П’яте засідання (січень)
1. Затвердження плану методоб’єднання на ІІ семестр 2015 року.
2. Про підготовку та проведення «Тижня світової літератури та російської мови»
3. Про підготовку та проведення Шевченківських днів.
4. Про підготовку до ярмарку педагогічних ідей.
5. Огляд новинок наукової та методичної літератури.
Шосте засідання ( березень)
1. Аналіз проведення шкільної ярмарки педагогічних ідей.
2. Відвідування та обговорення відкритого уроку вчителя англійської мови Ткачука Вадими Григоровича 2 кл. «The Weather».
3. Заслуховування та обговорення доповіді вчителя української мови Козак О.М. « Рідна мова й інтелект».
4. Зміцнення дидактичного матеріалу в кабінетах гуманітарних наук.
5. Обговорення нових методичних посібників, наочності, тестів і завдань.
Сьоме засідання (травень)
1. Підсумки роботи методоб’єднання за ІІ семестр.
2. План проведення підсумкової атестації в 9 класі.
3. Про підняття питання щодо оздоровчого табору відпочинку.
4. Заслуховування та обговорення доповіді вчителя англійської мови Сікори Оксани Семенівни «Використання інноваційних технологій під час уроків англійської мови».
5. Різне питання.
Графік відкритих уроків
№ п/п |
ПІБ вчителя |
клас |
Тема |
1 |
Ніколаєва Альона Анатоліївна |
5-10 |
Святковий захід «Mather’s Day» |
2 |
Козак Ольга Миколаївна |
8 |
Відкритий урок: «Означення, додаток і обставини як другорядні члени речення» Доповідь: « Рідна мова й інтелект» |
3 |
Мисько Олена В’ячеславівна |
|
Доповідь: « Використання інформаційних технологій на уроках світової літератури та російської мови» |
4 |
Ткачук Вадим Григорович |
2 |
Відкритий урок: «The Mather’s Day» |
5 |
Сікора Оксана Семенівна |
|
Доповідь та тему: « Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови» |
4 |
Макогон Микола Сергійович |
10 |
Відкритий урок на тему: «Стрибки у довжину та висоту з розбігу та з місці» |
Самоосвіта вчителя
ПІБ вчителя |
Проблема над якою працює |
Ніколаєва Альона Анатоліївна |
Застосування інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови |
Мисько Олена В’ячеславівна |
Технології інтерактивного навчання у викладанні світової літератури та російської мови |
|
|
Бекчіу Надія Русланівна |
Психологічні особливості проведення нестандартних уроків при викладанні трудового навчання та образотворчого мистецтва. |
Козак Ольга Миколаївна |
Впровадження інноваційних методів навчання на уроках української мови та літератури. |